19 Aralık 2016 Pazartesi

Bilgisayar Programcılığı(Örgün,ikinci ve Uzaktan Eğitim) Grafik

Bilgisayar Programcılığı Örgün Öğretim erkek ve kız öğrenci sayılarını pasta grafik olarak ele aldık grafiğimize bakacak olursak toplamda örgün öğretimde 7719 öğrencisi bulunan Bilgisayar Programcılığını %31,4 oran ile en çok erkek öğrenciler tercih etmektedir kız öğrenciler ise %18,6'lık bir oranla pasta grafiğimizi dolduruyor.

Bilgisayar Programcılığı'nda toplamda 3920 öğrencisi bulunan ikinci öğretim sistemini de çubuk grafiğimizde inceledik yine erkek öğrencilerin daha çok olduğu grafiğimizde erkeklerin sayısı 2855 olurken kız öğrenci sayısı 1065 olarak kayıtlarımıza geçiyor.

Bilgisayar Programcılığı'nın son olarak uzaktan eğitim sistemine de inceledik bu sistemde öğrenci yoğunluğu diğer sistemlere göre daha az olsa da erkek öğrenciler bir kez daha öne çıkıyor 568 erkek ve 200 kız öğrencisi bulunan uzaktan eğitim sistemini 3D Pasta grafik ile inceledik

Son olarak Alan grafiğimiz ile eğitim sistemlerinin toplam rakamlarını alarak bir grafik oluşturduk ve sırayla en çok seçilen sisteminin Örgün Öğretim olduğunu görüyoruz ve diğer sistemlere göre en az tercih edilen Uzaktan eğitim sistemi grafiğimizin en düşük değerini alıyor


Kaynak: YÜKSEK ÖĞRETİM KURUMU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder