19 Aralık 2016 Pazartesi

Uzaktan Öğretim

Grafikte Uzaktan Öğretim'de, BİLGİSAYAR PROGRAMCILIĞI PR.'nin kız ve erkek mezun sayılarının diğer bölümlere göre daha fazla olduğu görülüyor.

İkinci Öğretim

Grafikte İkinci Öğretim'de, BİLGİSAYAR PROGRAMCILIĞI PR.'nin kız ve erkek mezun sayılarının diğer bölümlere göre daha fazla olduğu görülüyor.

Örgün Öğretim

Grafikte Örgün Öğretim'de, BİLGİSAYAR PROGRAMCILIĞI PR.'nin kız ve erkek mezun sayılarının diğer bölümlere göre daha fazla olduğu görülüyor.


Önlisans Öğretim Elemanları


Grafikte Önlisans Öğretim Elemanlarından en çok görev alan bölümü Öğretim Görevlisi olduğu görülmekte ve ondan sonraki en büyük öğretim bölümünde görev alan ise Yardımcı Doçent olarak görülmektedir.

Lisans Öğretim Elemanları

Grafikte Lisans Öğretim Elemanlarından en çok görev alan bölümü Yardımcı Doçent olduğu görülmekte ve ondan sonraki en büyük öğretim bölümünde görev alan ise Araştırma Görevlisi olarak görülmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder